فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد؛

برگزاری ۷۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در رشت

سرهنگ «نیک فطرت» با اشاره به برگزاری ۷۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در سطح ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ناحیه مرکزی رشت، گفت: این برنامه‌ها با چهار رویکرد خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، جهاد تبیین، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 19November 2022

برگزاری ۷۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «محمد نیک فطرت» فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت امروز شنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای سلامت و امنیت، اظهار داشت: همواره نقش رسانه‌ها در جنگ نرم یک نقش اثرگذار و مهم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در ایام اخیر با یک جنگ کاملا ترکیبی با محوریت رسانه و تصویرسازی مواجه هستیم، تصریح کرد: خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستند.

وی در ادامه از برگزاری بالغ بر ۷۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در سطح ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ناحیه مرکزی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با چهار رویکرد خدمات‌رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار برگزار می‌شود.

نیک‌فطرت با بیان اینکه در طول هفته بسیج شاهد برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی و محافل انس با قرآن و مسابقات ورزشی به ویژه در سطح بسیج دانش آموزی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سطح ناحیه مرکزی رشت و حضور در فراخوان ۴ هزار نفری نمایش اقتدار را خواهیم داشت.

وی از اجرای گشت رضویین محله محور خبر داد و تاکید کرد: این گشت‌ها در طول سال انجام می‌شود، اما به مناسب هفته بسیج به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هر پایگاه مقاومت بسیج را یک رده نظام دانست که باید در حوزه سرزمینی خود اقدام به شناسایی آسیب‌ها و تهدید‌ها و چالش‌ها و رفع آن‌ها کند و متذکر شد: برنامه‌های هفته بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت ناحیه مرکزی رشت با شعار «بسیج؛ سازندگی و پیشرفت» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «حضرت علی اکبر (ع)» ویژه تجلیل از سربازان نمونه فرهنگی، ورزشی و قرآنی، تصریح کرد: در طول هفته بسیج رزمایش مواسات خودرویی را با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی اجرایی خواهیم کرد که به صورت محوری در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

نیک‌فطرت برگزاری جشنواره مالک اشتر و غبارروبی گلزار‌های شهدا، تجلیل از حافظان و قاریان و مربیان قرآنی بسیجی و برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و متذکر شد: تربیت حفاظ قرآنی یکی از برنامه‌های شاخص بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار